28 Aralık 2010 Salı

Misyon5ice sürprizi

Misyon5ice sürprizi

       Google bana son zamanların en büyük sürprizini yaptı diyebilirim.Misyon5ice seo yarışmasında günler su gibi akıp giderken indexlenme sorunum birazda olsa hevesimi kırmaya başlamıştı.Ama birdenbire ikinci sayfada ortaya çıkmam gerçekten beni çok mutlu etti.Boşuna kürek çekmediğimi bilmek güzel...
       Ersin yarışmanın başından beri bana destek oluyor,ondan çok şey öğreniyorum.Bu şaşırtıcı ve sevindirici yükselişin en büyük etkenlerinden biride Ersin'in yarışmanın başından beri beni desteklemesi.Bana yardımcı olan birde Caner arkadaşım var onuda unutmamak gerek...
       İkinci sayfada olmak ne kadar sevindirici olsada bir yandan da endişe verici.Şimdi başka önemli bir konu ortaya çıkıyor.Bulunduğum yeri korumak.Açıkçası birinci sayfada olmak hiç önemli değil diyebilirim.İkinci sayfadaki yerimi koruyabilirsem misyon5ice seo yarışmasını mükemmel bir sonuçla tamamladığımdan hiç şüphem olmayacak.Çünkü bu yarışma bir çok arkadaşım gibi benimde ilk seo yarışmam.Ve yarışmadan önce seo konusunda hiçbir bilgim yoktu diyebilirim.Misyon5ice seo yarışmasına katılımımında ne kadar geç olduğunu göz önüne aldığımda ikinci sayfada yarışmayı bitirmek benim için hem büyük sürpriz hemde büyük başarı olur.Yarışmanın sonuna doğru bütün yarışmacıların işi biraz daha ciddiye alıp tüm ağırlıklarını ortaya koyacaklarını düşünüyorum.Her ne kadar şu an ki sıralama beni mutlu etsede daha sıralamadaki yerimin çok değişeceğinden eminim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Lumpuristik