29 Aralık 2010 Çarşamba

Misyon5ice mars

Misyon5ice mars

     Misyon5ice seo yarışmasında heyecan hız kesmiyor.Ersin'in seo da ne kadar iyi olduğunu sanırım söylememe gerek yoktur.Bugün tavla da beni iki kez üstüste yenerek tavlada da seo kadar iyi olduğunu kanıtlamış oldu.Oyunlarımız heyecanlı ve çekişmeli.Yalova da tavlada bir tek onunla oynayınca oyundan zevk alıyorum açıkçası.Erkek tavlasından anlayan öyle çok kişi yok anlayacağınız...
      Bugün misyon5ice seo yarışmasında sıralamada 4.sayfadayım.İkinci sayfada ki yerimi bu kadar çabuk kaybetmem benim için biraz şaşırtıcı oldu.İkinci sayfada ki yerimi korumanın zor olduğunu ve sıralamamın hemen değişebileceğini biliyordum ama bu kadar hızlı bir düşüşü beklemiyordum açıkçası.Sanırım bu düşüşü bazı kodları değiştirmiş olmama borçluyum.Yaptığım riskli bir şeydi kesinlikle ama en azından deneyip görmeliydim.Yanlış olup olmadığından halende tam olarak emin değilim onu da anlarız zamanla.Yarışmada sadece içerik girmekten sıkılmıştım açıkçası,konu seo olunca ve seo konusunda yeterli bilginiz olmayınca bazen farklı şeyler denemek riskli olsada öğretici olabiliyor.
     Neyse Özal yanıma gelince yazma hevesim kaçtı birdenbire daha sonra ki yazılarımda misyon5ice başlığı altında misyon5ice hariç başka konularla yine burda olacağım.Beni izleyin ya da izlemeyin sonuçta ben yazılarımı yazmaya devam edeceğim o yüzden rahat olun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Lumpuristik