3 Ocak 2011 Pazartesi

Misyon5ice yeniden

Misyon5ice yeniden

Misyon5ice seo yarışmasında artık son günler yaşanırken bende 5 günlük aradan sonra ilk yazımı yazıyorum.Beş gün ara vereceğimi düşünmemiştim aslında ama her nasılsa verdim işte.Yarışmanın şu son bir kaç gününde yazı yazmak ne kadar etkili olur bilmiyorum ama benim için yarışmanın yarıda kalmasını istemediğimden olsa gerek bir kaç yazı yazmayı uygun gördüm.
     Misyon5ice seo yarışmasına katıldığım günden beri seo hakkında yeni şeyler öğreniyorum.Bu yarışma bana seo hakkında bir bakış açısı kazandırmakla beraber daha önceki yazılarımda bahsettiğim gibi beni bir çok açıdanda etkiledi.Genelde iyi yönde tabi...Şimdi bunları teker teker sıralayamıycam.Bunun yerine misyon5ice seo yarışmasında son durumlardan bahsedeyim isterseniz.Üst sıralara baktığımda değişmez ikili Ersin ve Mirac bir ara İsmail'in gerisinde kalsada şu anda yine ilk ikiyi paylaşıyorlar.Ersin ilk sıradaki yerini Mirac'a kaptırdı ama umarım şu son bir kaç günde yeniden ilk sıraya çıkabilir.Üçüncü sırada da sürpriz iniş çıkışlarıyla adından söz ettiren İsmail yer alıyor.İsmail bir sürpriz yapıp yarışmayı kazanırsa bu bir sürpriz olur mu?İsmail sürpriz yapıp kazanacağına göre tabi ki sürpriz olur.
     Neyse bu yazımda son olarak sizlere 5. sayfada olduğumu söyleyip makarnamı yemeye devam etmek istiyorum.Yani demek istediğim yazacak başka bir şey kalmadığı için yazımı bitiriyorum.Siz zeki çocuklar yok musunuz.Misyon5ice sizi korusun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Lumpuristik