30 Aralık 2010 Perşembe

Misyon5ice son durumlar

Misyon5ice son durumlar

Misyon5ice seo yarışmasında 2010 bölümünün sonuna yaklaşıyoruz.2011 in başında yarışma biteceği için kesinlikle daha büyük çekişme yaşanacak.Her geçen gün üst sıralarda yeni bir isim görülüyor.Bu da beni yarışma birincisinin sürpriz biri olabileceği düşüncesine itiyor.Her ne kadar zor olsada bu ihtimali küçümsememek lazım.
      Misyon5ice seo yarışmasında yeniden ikinci sayfaya yükseldiğimi görüyorum.Dördüncü sayfadan ikinci sayfaya geri dönmemi sanırım decription ve diğer eklediğim kodların devreye girmesine borçluyum.İlk sayfada ki sıralama daha doğrusu ilk iki hiç değişmiyor ama onun dışında hiç kimsenin yeri sağlam değil.Bende ikinci sayfada ne kadar kalırım bilmiyorum.Ama artık kodlarla pek oynamıycam.İçerik ve backlinke kafayı yorcam biraz.
     Bugünden itiraben bence yarışmada en etkili şey backlinkler olacak.İçeriğinde çok önemli olduğunu düşünüyorum.Üst sıralara çıkmak isteyenler bence biraz bunların üstünde kafa yormalılar ki ben öyle yapmayı planlıyorum.Neyse bu yazımı halısaha maçımın yorgunluğuyla yazıyorum.O yüzden fazla uzatamıycam.Son durumlar böyle bidaha ki yazılarımda kimsenin ilgisini çekmeyen konudan yani misyon5ice seo yarışmasından bahsetmeye devam edeceğim.Şu an saçma sapan bir misyon5ice kafiyesi yapacak olsaydım eğer şöyle derdim;misyon5ice herkese bol şans...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Lumpuristik