27 Aralık 2010 Pazartesi

Misyon5ice disiplini

Misyon5ice disiplini

         Gecemiz gündüzümüz misyon5ice seo yarışması oldu artık.Yarışmaya katılmadan önce arkadaşlarımı dışardan gözlemlediğimde kendilerini çok fazla kaptırdıklarını düşünüyordum.Ama yarışmanın bir parçası olduktan sonra onlardan bir farkım kalmadı diyebilirim.Peki bundan şikayetçi miyim?Kesinlikle hayır.
         Yarışmadan önceki ders durumumla yarışmadan sonraki ders durumumu karşılaştırdığımda aradaki farkı çok rahat görebiliyorum.Bu yarışmanın sanırım bizim hayatlarımıza en büyük katkılarından biride hayatımıza bir disiplin katmış olması.Size ait bir blog sizi yazı yazmaya ve olan bitenden haberdar olmaya itiyor.Belli aralıklarla sitenize bakmak,bir şeyler yazmak zorunda hissediyorsunuz kendinizi.Sonuçta buda bir disiplin.Ve bu disiplin hayatımın diğer yönlerinede etki etmeye başladı.Ya da ben öyle olmasını istediğim için artık daha ilgili ve disiplinliyim bilmiyorum.Herneyse uzun lafın kısası daha önce bir blogu bile olmayan ben şu anda blogumda saçmalıyorum.Sınav tarihlerinden bile haberi olmayan ben şimdi sınavlara çalışıyorum(en azından bazılarına.
         Daha önce duymadığım anlamsız bir kelime "misyon5ice".Bu kelimenin hayatımın belli bir dönemide olsa yaşam tarzımı böylesine etkileyebileceğini hayal bile edemezdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Lumpuristik