29 Aralık 2010 Çarşamba

Misyon5ice 2010

Misyon5ice 2010

     2010 yılının sonuna yaklaşıyoruz artık.Misyon5ice seo yarışması dışında yeni yıl heyecanıda yavaş yavaş beni etkisi altına almaya başladı.Bir çok ilkimi yaşadım bu sene.Çok değerli anılarım var ilerde bu seneyi düşünüp hatırlayacağım.Çok değerli arkadaşlıklarımın başlangıcı,bazılarınında sonu oldu maalesef...Bu yılla ilgili unutamayacağım o kadar şey var ki...Kısacası benim için çok farklı ve çok dolu bir yıldı zaten hangimiz için öyle değil ki...
     Misyon5ice seo yarışmasıda ilklerim arasında yerini aldı.Benim için ilkler çok değerlidir.En ufak bir ayrıntı dahi olsa eğer ilkse benim için farklı bir anlam yüklenir ona.Nedenini tam olarak bilmiyorum ama benim için her zaman böyle oldu.Misyon5ice seo yarışması içinde öyle yani...İlerde misyon ya da ice kelimelerinden herhangi biriyle karşılaştığımız zaman kim bilir hangi anılarımız canlanacak gözümüzün önünde...
     Harbiden misyon5ice kelimesini biz kendimiz yarattık gibi ya da hocamız yarattı herneyse.Anlamsız bir kelime bakıldığı zaman.Ama ilerde dönüp baktığımızda bizim için bir çok anlam ifade edeceği kesin...Sanırım kelimenin ne olduğunun ya da bir anlamı olup olmadığının pek bir önemi yok.Önemli olan o kelimeye bizim yüklediğimiz anlam olsa gerek...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Lumpuristik