26 Aralık 2010 Pazar

Misyon5ice seo yarışması

Misyon5ice seo yarışması

Bugün misyon5ice seo yarışmasındaki ilk günüm.Yarışmanın ilk gününden beri arkadaşlarım sayesinde misyon5ice yarışmasının heyecanını yaşıyordum aslında.Yarışma da izleyici konumundan çıkıp yarışmacı haline gelmek kuşkusuz bu heyecanı benim için daha anlamlı hale getirdi.Misyon5ice seo yarışmasının ilk seo yarışmam olması ve bu yarışmaya geç dahil olmam nedeniyle yarışmada hiçbir iddam yok diyebilirim.Misyon5ice seo yarışması benim seo konusunda kendimi geliştirmek için attığım ilk adım olmakla beraber derslerden biraz da olsa kopmamı engellediği için ayrı bir önem taşıyor.Bu yüzden misyon5ice seo yarışmasının benim için çok yararlı olduğunu düşünüyorum.Umarım arkadaşlarıma da aynı şekilde yararlı oluyordur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Lumpuristik